International Shipping海外発送につきまして

International Shipping

海外発送につきまして



<International Shipping>
1.When you access the website from overseas, the “WorldShopping Cart” will be displayed automatically.
2.Add your favorite items to the WorldShopping cart.
Click “Add to Cart” of the WorldShoppinng banner to proceed to buy your favorite items.
The cart will only appear for items that can be purchased from your country.
→Explore WorldShopping Guide for More details.

<Fee>
WorldShopping will charge 10% service on the “Total Product Price”*. Once we deliver the product to WorldShopping, you will receive another payment request from WorldShopping containing International Shipping Fee, Handling Fee and Other Fees (If any). See WorldShopping Fees
( https://worldshopping.force.com/help/s/topic/0TO2u000000TnIdGAK/お支払い費用について?language=en_US ) for details.
*Total Product Price=(Product Price + Domestic Shipping Fee in Japan).

<payment>
About Overseas Delivery You can request "Worldshopping'' to buy itmes on behalf of you and to have them shipped. WorldShopping purchases Japanese products on your behalf and delivers them around the world.
→Explore How WorldShopping Purchases and Delivers As Your Agent to know more.

<For International Customers>
As WorldShopping buys a product on behalf of the customer, we can not accept any changes in the order such as (order cancellation, returns) once an order has been placed with WorldShopping. We request your understanding of the issue and please confirm all the product details before placing the order. For more details, see here: https://www.worldshopping.global/en/help/faq/

<About inquiries>
Basically, inquiries to our shop will be handled in Japanese only. Please understand that we cannot respond to inquiries in other languages. You can contact WorldShopping from the following links.

WorldShopping Contact English
WorldShopping Contact (Simplified Chinese)
WorldShopping Contact (Traditional Chinese)
WorldShopping Contact (Korean)

<translate>
Are you searching for something specific? Google Translate is available here; however, it may not provide flawless translations. We apologize for any inconvenience this may cause. Kindly review the notes in the description regarding the texture of the accessories and clothing. Wishing you a pleasant shopping experience!


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ご利用ガイド

お支払いについて

お支払い方法は、クレジットカード決済・Amazon Pay・あと払い(ペイディ)・atone 翌月払い(コンビニ/口座振替)・代金引換、よりお選びいただけます。

クレジットカード
VISA・MASTER・JCB・AMERICAN EXPRESS・DINERSがご利用いただけます。
(一括払いのみ申し受けます)
あと払い(ペイディ)
毎月請求確定分を月末締めで翌月1日に請求書を発行し、5日までにEメール・SMS(ショートメッセージ)にてご案内いたします。
支払方法は、コンビニ払い(コンビニ設置端末)、銀行振込及び口座振替となります。
支払方法により、毎月のお支払(請求)毎に手数料が発生いたします。コンビニ払いの場合最大390円(税込)、銀行振込の場合は振込手数料をお客様にご負担いただきます。口座振替の場合、支払手数料は発生いたしません。
atone 翌月払い(コンビニ/口座振替)
お支払いに必要な番号を、お買い物の翌月初旬にメールでご案内いたします。Loppiなどのコンビニ端末、または銀行ATM (Pay-easy) で、翌月10日までにお支払いください。
ご利用月のみ請求手数料209円(税込)が発生いたします。 (口座振替の場合は無料)
後払い(コンビニ/銀行ATM)
注文確定の翌日に、メールとSMSでお支払いに必要な番号をお知らせします。コンビニまたは銀行ATM (Pay-easy) で10日後までにお支払いください。
注文が完了してから、コンビニ・銀行ATMで支払いできる安心・簡単な「後払い」です。
携帯電話番号とメールアドレスのみでご利用いただけます。
後払い手数料は209円(税込)です。
代金引換
お受け取りの際、宅配便のドライバーに現金にてお支払いください。日本郵便(ゆうパック)またはヤマト運輸(宅配便)の代金引換サービスを利用しております。
※代引手数料全国一律330円(税込)がかかります。

配送・送料について

配送について
■宅配便・・・ヤマト運輸、日本郵便にて、お届けします。
宅配便のみ、日時指定で発送を承ることができます。
※メール便は日時指定できません。
  • 午前中
  • 14時〜16時
  • 16時〜18時
  • 18時〜20時
  • 19時〜21時


■追跡可能メール便・・・ヤマト運輸のネコポス、日本郵便のゆうパケットのいずれかでお届けします。郵便受けへの投函となります。
12:00までのご注文で4日以内に発送いたします。
送料について
■全国一律 追跡可能メール便240円(税込) 宅配便送料500円(税込)
※お買い上げ金額1,000円(税込)以上でメール便、宅配便送料無料となります。

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